Benvenuti à i nostri siti web!

Chì ci hè a diffarenza trà una gru di cuntrastu è una grua cantilever ?

Gru d'equilibriuappartene à a machina di elevazione, hè un rumanzu, per u spaziu tridimensionale in a manipulazione di materiale è a stallazione di u funziunamentu di risparmiu di travagliu di l'equipaggiu booster.Applica intelligentemente u principiu di equilibriu di forza, chì rende l'assemblea cunvene è rapidu, posizionamentu precisu, è u materiale hè suspesu in u spaziu tridimensionale in a corsa nominale, è u materiale pò esse giratu manualmente su, giù, manca è diritta. .Cusì chì l'operatore pò equilibrà u muvimentu è u pusizioni in u spaziu cù una ligera spinta o tira nantu à l'ughjettu pisanti.A causa di a scrittura prufonda è prufonda Chinese, a grua equilibriu hè ancu chjamatu manipulatore booster, balancer, manipulator, booster equilibriu, loadshifter manual, etc. A maiò parte di elli sò chjamati secondu a funzione è l'appiecazione di l'equipaggiu.
1. Balancing cumpusizioni gru
Un inseme di l'equipaggiu di gru di equilibriu hè principalmente cumpostu di trè parti: a macchina principale, l'attrezzatura di presa, u dispusitivu di sospensione.
L'ospite hè u dispusitivu principale per rializà u materiale (o pezza di travagliu) flottante in l'aria senza gravità, cum'è parancu, balancer, gru intelligente, etc.
L'attrezzatura di presa hè di realizà a presa di u pezzu di travagliu, è cumplettà i bisogni currispondenti di manipolazione è assemblea di l'utilizatori di u dispusitivu, cum'è ganci, ventose, etc.
U dispusitivu di sospensjoni hè u mecanismu per sustene l'inseme tutale di l'equipaggiu secondu l'area di serviziu di l'utilizatori è i requisiti di cundizione di u situ, cumprese: colonna, cantilever, bracciu plegable, pipa d'aria, pista, etc.
2. Balance classificazione gru
Balance gru pò esse divisu in trè categurie secondu a putenza, grua equilibriu miccanicu, pneumaticigru d'equilibriue gru a bilancia idraulica.
Gru di equilibriu meccanicu hè u tipu più cumuni di gru di equilibriu, vale à dì, cù u mutore per guidà u materiale per elevà a merchenzie, di solitu cù l'ospiti per u parancu, secondu i sfarenti tippi di paranchi pò esse divisu in una varietà di balancing gru, comu gru balancing ilettricu, frequenzagru d'équilibrage, gru d'équilibrage servo, etc.
A grua pneumatica di bilanciu hè un sviluppu relativamente veloce di l'equipaggiu in l'ultimi anni, utilizendu pneumatica cum'è fonte di energia, attraversu u materiale d'adsorption di pressione negativa di vacuum, attraversu u tubu d'aria per pompà è gonfiabile guidanu u materiale su è giù.Perchè a ventosa hè più còmuda è più veloce di i pinze tradiziunali in materiali assorbenti, è hè più sicura d'utilizà pneumatica, cusì a grua pneumatica di bilanciu hè largamente usata in l'industria farmaceutica è alimentaria.
I gru di equilibriu idraulicu sò i gru di equilibriu tradiziunali più cumuni per l'elevazione è a calata di materiali attraversu a pressione idraulica, è anu a storia più antica è sò più utilizati.
Gru d'equilibriuveramente appartene à un tipu di gru cantilever, perchè a classificazione di gru cantilever hè più larga, cum'è self-supporting, tippu statica bassu, tipu di muru, tippu marchjendu, tippu telescopicu, tipu di bracciu plegable è cusì.A grua di cuntrastu hè ancu aduprata per ottene l'elevazione è l'equilibriu per cantilever.Allora a grua di equilibriu pò esse chjamata grua cantilever, ma a grua cantilever ùn hè micca tuttu u tipu di gru di equilibriu.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021