Benvenuti à i nostri siti web!

COSA È UN MANIPULATORE INDUSTRIALE ?

Ricevemu spessu a quistione da i clienti per a prima volta: "Chì hè un Manipulatore Industriale?"

Questi primi clienti miranu à aghjurnà u so ambiente di travagliu, ma ùn sò micca sicuri di quale pruduttu sceglie.Vulenu chì l'aiutemu à sceglie u megliu manipulatore industriale da parechji tippi di equipaghji industriali (chì sò chjamati in una categuria di manipulatore industriale), cumpresu Manipulatore Ergonomicu, Manipulatore Hooke Wire Rope, Manipulatore di Braccia Rigida, Manipulatore Mobile, Manipulatore Fissu, Manipulatore Automaticu di Stacking. eccetera.Per quessa, ùn pudemu micca culpisce per l'amazement è a cunfusione mostrata da i nostri clienti per a prima volta.

Sè vo vulete travaglià bè cù sti machini, vi duvite avè una capiscitura abbastanza di i funziunalità funziunamentu di ogni macchina, cusì chì a macchina scelta pò ghjucà un rolu impurtante in u vostru travagliu.

Prima, duvete sapè a so definizione, u Manipulatore Industriale hè una macchina, chì hà un bracciu manipulatore d'acciaio rigidu.U bracciu d'acciaio rigidu permette à a macchina di spustà i prudutti pesanti in tilts pneumatichi è rotazioni.Cusì, i prudutti sò mossi da u Manipulatore Industriale fora di u so centru di massa.

WhichTipi di industrie Aduprà Manipulatori Industriali?

Manipulatori industriali sò utilizati da un gran numaru di cumpagnie in u globu.Queste macchine aiutanu a forza di travagliu di a cumpagnia à travaglià cun efficienza è sicurità.Eccu l'imprese chì si basanu in manipulatori industriali:

Industria alimentaria

Industria di Meccanica

Industria elettromeccanica

Industria chimica

Industria tessili

Industria di Packaging è Packaging Lines

Industria di legnu

Industria di l'automobile

Industria di l'edilizia

Qualessu tipu di manipulatore duvete sceglie ?

Quandu vulete sapè quale tipu di manipulatore hè perfettu per u vostru ambiente di travagliu, duvete cunsiderà i seguenti punti:

Quantu pesa u pruduttu per esse spustatu?

Chì ghjè a forma è a dimensione di u pruduttu per esse spustatu?

Qualessu tipu di trajectoria avete bisognu di a macchina per move?

Sì i prudutti sò ligeri è anu forme standard, ponu esse effittivamenti spustati da un bracciu rigidu cù cables (balancer).

Sì i prudutti sò pisanti è anu forme strane, ponu esse mossi in modu effittivamenti horizontale, verticalmente o riposizionati da un bracciu rigidu senza cables (un manipulatore industriale).

WhichCcumpagniaYou SduverebbePick?

Jiangyin Tongli Industrial Co., Ltd hè una impresa di fabricazione prufessiunale in a vendita, a ricerca è u sviluppu, a produzzione è u serviziu di stacking and handling equipment.Hè impegnatu à risolve ogni tipu di prublemi in piedi è manighjà pruduciendu equipaghji intelligenti di manipulazione.

Eccu i prudutti offerti da Jiangyin Tongli Industrial Co., Ltd.:

Manipulatore di bracciu rigidu Tong Li

Manipulatore di corda di filu di Tong Li Hook

Manipulatore Fixed Tong Li

Manipulatore mobile Tong Li

Manipulatore di manipulazione Tong Li

Manipulatore automaticu di stacking Tong Li

Pudete ghjunghje à a squadra di vendita di Jiangyin Tongli Industrial Co., Ltd per più infurmazione nantu à i manipulatori industriali.Inoltre, pudete fà ordini chjamendu + 86-510-86993232 o email à industry@tongli17.com.


Tempu di post: 31-mar-2021