Benvenuti à i nostri siti web!

À chì deve esse attentu à u disignu di un manipulatore pneumaticu assistitu?

In l'attellu di trasfurmazioni muderni,Manipulatori assistiti da pneumaticasò un tipu cumuni d'equipaggiu d'automatizazione chì permette un travagliu altamente ripetitivu è à risicu altu cum'è a manipulazione, l'assemblea è u tagliu.A causa di e diverse esigenze di trasfurmazioni, i manipulatori assistiti da u putere in parechji casi anu da esse persunalizatu, allora chì deve esse attentu à u disignu di manipulatori pneumatichi assistiti da u putere?
Per ottene un rendimentu di l'automatizazione megliu, u manipulatore pneumaticu assistitu da u putere deve esse attentu à i seguenti aspetti.
1.Manipulatore pneumaticu assistitul'elevatore di fabricazione deve esse cumminatu cù a vitezza di l'uggetti muvimenti manualmente, generalmente in 15 m / min, u specificu deve esse cuncepitu secondu i bisogni attuali.A vitezza troppu lenta affetterà a so efficienza.Se a vitezza hè troppu veloce, hè faciule fà u so propiu swing è swinging, affettendu a stabilità di l'equipaggiu.
2. Quandu a carica, u funziunamentu manuale di a forza push-pull hè generalmente 3-5 kg.Sè u funziunamentu specifichi di a forza push-pull hè assai chjuca, à u cuntrariu, l'ughjettu pruducia inerzia, affettendu a stabilità di u manipulatore assistitu da u putere, per avè a forza per superà l'inerzia, cusì in u prucessu di cuncepimentu per pagà attenzione à e diverse articuli in u bracciu di equilibriu per dà un attritu adattatu.
3. U rapportu di leva di u manipulatore assistitu da u putere hè 1: 5, 1: 6, 1: 7,5 è 1: 10, di quale u rapportu di leva di 1: 6 hè a specificazione standard.Se u rapportu di leva hè aumentatu, a gamma di travagliu pò esse allargata, ma l'aumentu più grande deve esse ridutta in cunseguenza.
4. Quandu s'utilice in i pianti polverosi, cum'è casting è forging, a scatula rotativa deve esse ben sigillata, altrimenti affettarà a so vita di serviziu.I cuscinetti di a parte rotativa di u bracciu di equilibriu deve esse sigillati cù grassu.
5. U picculu bracciu croce deve avè abbastanza rigidità.Sè u bracciu equilibriu s'arrizza à piena carica, u picculu bracciu croce sarà deformatu per via di rigidità insufficiente, chì affettanu u cambiamentu di l'area di equilibriu quandu a carica hè appiicata.
6. A distanza di u pirtusu di e parti cum'è big cross arm, small cross arm, lifting arm and support arm duvia assicurà a tarifa di leva attachment, altrimenti affettarà ancu u cambiamentu di l'area di equilibriu quandu ùn hè micca carica.
7. A distanza trà i dui cuscinetti nantu à u sediu rotativu di u gearbox rotating ùn deve esse troppu chjucu, altrimenti pruvucarà subversione di a parte rotativa di u manipulatore.
8. A stallazione di u manipulatore pneumaticu fissu assistitu, deve prima aghjustà u livellu di u slot di guida horizontale, u gradu unlevel ùn deve micca più di 0,025/100 mm.
U cuntenutu sopra hè cullucatu da Tongli Machinery, spergu chì vi serà d'aiutu.Tongli Industrial Automation Co., Ltd. hè una moderna impresa di fabricazione specializata in a ricerca è u sviluppu, u disignu, a pruduzzione, a vendita è u serviziu di l'automatizazione di l'equipaggiu di gestione in una sola.Dapoi u so stabilimentu, a cumpagnia hè stata impegnata à risolve i prublemi di almacenamento è manipulazione di diversi materiali è furnisce suluzioni currispundenti, perfette è prufessiunali per bisogni cumplessi.


Tempu di post: 11-Jan-2022