Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò i tipi di artigli di manu di u manipulatore di truss

Umanipulatore di trussùn solu rializeghja l'automatizazione cumpleta di u prucessu di fabricazione, ma ancu adopra a tecnulugia di trasfurmazioni integrata, chì hè adattata per a carica è u scaricamentu, u tornu di u travagliu è a sequenza di u travagliu di e macchine utensili è e linee di produzzione, etc. furnisce una interfaccia standard per u processu di l'automatizazione di robot, assicurendu una alta precisione, alta efficienza è coerenza di i prudutti batch.Allora, chì sò i tipi di mani di manu di u manipulatore di truss?
1. Pinze di tippu di leva cunea
L'usu di cunea è leva per ottene a liberazione è l'apertura di l'artiglia di a manu per ottene a presa di a pezza.
2. Slide tippu groove manu claw
Quandu u pistone si move in avanti, a scanalatura scorrevule spinge l'artigli di e mani inseme à traversu u pin per pruduce l'azzione di clamping è a forza di clamping, è quandu u pistone si move in daretu, l'artigli di manu sò liberati.Questa corsa di apertura è chjusa di l'artiglia di manu manipulatore di truss hè più grande, adatta per afferrà oggetti di diverse dimensioni.
3. Claw di manu tippu di leva ligata
Stu truss manipulator hand claw sottu a spinta di u pistone, u ligame è a leva per pruduce u muvimentu di clamping (rilassazione) di a manu, per via di l'amplificazione di forza di a leva, sta manu pò pruduce una grande forza di clamping, di solitu utilizata in cunghjunzione cù a primavera.
4. Cremagliera è pignone tippu manu artiglia
Questumanipulatore di trussa manu à traversu u pistone per spinghje u rack, u rack conduce a rotazione di l'ingranaggi per pruduce l'azzione di clamping è unclamping di a manu.
5. Parallel lever type manu claw
L'usu di u mekanismu parallelogrammu, cusì nisuna guida di guida pò assicurà chì i dui dita di l'artiglia di a manu per mantene u muvimentu parallelu, chì cù a guida di u muvimentu parallelu di a frizione di a manu hè assai più chjuca.
U cuntenutu sopra hè cullucatu da Tongli Machinery, spergu chì vi serà d'aiutu.Tongli Industrial Automation Co., Ltd. hè una moderna impresa di fabricazione specializata in a ricerca è u sviluppu, u disignu, a pruduzzione, a vendita è u serviziu di l'automatizazione di l'equipaggiu di gestione in una sola.Dapoi a so creazione, a cumpagnia hè stata impegnata à risolve diversi prublemi di almacenamentu di materiale è manipolazione, furnisce soluzioni currispondenti, perfette è prufessiunali per bisogni cumplessi.


Tempu di post: 18-Jan-2022