Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò i tipi è i vantaghji di i gru di contrapesu

Equilibre grusò adattati per u travagliu di elevazione di strada corta in lochi cum'è magazzini, porti di mostra di l'automobile, etc. E so caratteristiche sò facilità d'usu, comodità, mantenimentu simplice, etc. A grua di bilanciu pò esse divisa in diverse tippi secondu i metudi di categurizazione diffirenti, fate un ochju. .
1. Categorized secondu u metudu di forza mutore: grua pneumatica counterbalance, gru idraulica counterbalance, pedale grue counterbalance, etc.
2. Categorized da u metudu di u muvimentu: gru equilibriu mobile è grue equilibriu portable.
3. Sicondu u rapportu di altezza è larghezza di gru di equilibriu: gru di equilibriu cortu è gru di equilibriu altu, etc.
Gru d'equilibriucum'è un novu tipu d'attrezzatura di elevazione di materiale, hè largamente utilizatu in l'operazioni di l'ingegneria meccanica muderna, usa un mecanismu di elevazione spirale unicu per alzà l'uggetti pisanti, invece di u travagliu umanu per riduce l'intensità di u travagliu, hè un lifting meccanicu ideale chjuca è mediu. L'equipaggiu, u principiu meccanicu di quattru ligami, l'usu di a cuuperazione simplice manuale è motorizzata è a furmazione di un muvimentu cumpostu per portà l'uggetti di elevazione, in modu chì l'uggetti di elevazione cum'è necessariu in ogni mumentu stanu stabile in ogni pusizioni in u spaziu di travagliu. internu, à fà cù l'equilibriu di scontru.
A gru di equilibriu in l'equipaggiu di elevazione hè stata largamente elogiata, hè per quessa?Questu hè inseparabile da a so operabilità.
A gru di bilanciu hè cumpostu principalmente di culonna, cornice di testa, bracciu è parte di trasmissione, cù struttura compatta è bella forma.
Balance gru cù u so "equilibriu di gravità" rende u muvimentu liscia, funziunamentu di salvezza di u travagliu, sèmplice è soprattuttu adattatu per avè manipolazione friquenti, assemblea di u prucessu post, pò riduce assai intensità di travagliu, migliurà efficienza.
A gru di counterbalance hà a funzione di a rottura di l'aria è a prutezzione di misoperation.Quandu a surgente principale di alimentazione d'aria hè tagliata, u dispusitivu autobloccante travaglia in modu chì a gru di contrapesu ùn cascà micca di colpu.
A gru d'equilibriurende l'assemblea comoda è rapida, u posizionamentu hè precisu, u materiale hè in u spaziu tridimensionale suspesu in a corsa nominale, è u materiale pò esse rotatu in sopra è in giù, a manca è a diritta manualmente.
Tutti i buttoni di cuntrollu sò cuncentrati nantu à u manicu di cuntrollu, è u manicu di operazione hè integratu cù u materiale di u travagliu attraversu l'attrezzatura.Allora, finu à chì move u manicu, u materiale di u travagliu pò spustà cun ellu.


Tempu di Postu: Feb-16-2022