Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò i cumpunenti di ogni assi di u manipulatore di truss cumplettamente automaticu?

U manipulatore di truss cumplettamente automaticu hè una cumminazione di u dispositivu manipulatore, truss, accessori elettrici è sistema di cuntrollu automaticu.U manipulatore automaticu di truss hè adupratu in a manipulazione, carica è scaricamentu, palletizazione è altre stazioni, chì migliurà assai l'efficienza è a stabilità, riduce i costi di u travagliu, è ponu realizà attelli di produzzione senza equipaggiu.

U manipulatore di truss hè cumpostu di sei parti: un quadru strutturale, cumpunenti di l'assi X, Y, Z, apparecchi è armari di cuntrollu.Sicondu u travagliu, pudete sceglie l'assi X, Z o X, Y, Z struttura à trè assi persunalizazione micca standard.

Framework

A struttura principale di u manipulatore di truss hè cumpostu di verticali.A so funzione hè di elevà ogni assi à una certa altezza.Hè principalmente cumpostu di profili d'aluminiu o parti saldate cum'è tubi quadrati, tubi rettangulari è tubi tondi.

Cumpunenti di l'assi X, Y, Z

I trè cumpunenti di u muvimentu sò i cumpunenti core di u manipulatore di truss, è e so regule di definizione seguitanu u sistema di coordenate cartesiane.Ogni assembly shaft hè generalmente cumpostu di cinque parti: parti strutturali, parti di guida, parti di trasmissione, elementi di rilevazione di sensori è cumpunenti limite meccanica.

1) A struttura di u manipulatore di truss hè cumpostu di profili d'aluminiu o tubi quadrati, tubi rettangulari, azzaru di canali, I-beam è altre strutture.U so rolu hè di serve cum'è a basa di stallazione di guide, parti di trasmissione è altri cumpunenti, è hè ancu a carica principale di u manipulatore di truss.By.

2) Guide Strutture di guida comunemente usate cum'è guide lineari, guide di rulli in forma di V, guide di rulli in forma di U, guide di guida quadrate è scanalature di coda di rondine, etc. L'applicazione specifica deve esse determinata secondu e cundizioni di travagliu attuali è a precisione di posizionamentu. .

3) I pezzi di trasmissione sò generalmente trè tippi: elettricu, pneumaticu è idraulicu.L'elettricu hè una struttura cù una cremagliera è un pignone, una struttura di viti di sfera, una trasmissione di cinturione sincrona, una catena tradiziunale è una trasmissione di corda.

4) L'elementu di rilevazione di u sensoru generalmente usa interruttori di viaghju à e duie estremità cum'è limitu elettricu.Quandu u cumpunente muvimenti si move à l'interruttori di limitu à i dui estremità, u mecanismu deve esse chjusu per impediscenu di overtravel;in più, ci sò sensors d'origine è sensors feedback di posizione..

5) Gruppu limitu Mechanical A so funzione hè u limitu rigidu fora di a corsa di limitu elettricu, cumunimenti cunnisciuta cum'è limitu mortu.


Tempu di post: 31-mar-2021