Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò i vantaghji di l'usu di robots assistiti da u putere?

1. U robot pò salvà u travagliu è stabilizzà a pruduzzione
1.1.Aduprà urobotà piglià i prudutti, machine à iniezione iniezione pò esse funziunamentu unattended, micca a paura di nimu o bastone lasciate di preoccupazione.
1.2.L'implementazione di una persona, un mecanismu (cumpresu taglià a bocca di l'acqua, taglià u piccu è imballaggio), equipatu di un cinturione conveyor, una persona pò fighjà 4-5 machini, salvendu assai manpower è riducendu i salari di i travagliadori.
1.3.E persone seranu stanchi, è u robot fora di u tempu di u produttu hè fissu, senza riposu, soprattuttu in u calore o l'effettu di u turnu di notte hè più evidenti.
1.4.Hè più difficiuli di reclutà un persunale altamente educatu per uperà a macchina di stampaggio a iniezione, è u costu aumenta, mentre chì u persunale di biotech ordinariu ùn hè micca assai tecnicu è rispunsevuli, causando difficultà in a produzzione è a gestione.
1.5.A ghjente è a ghjente sempre s'accordu cù l'altri per pruduce cunflitti è affettà a produzzione.L'usu di robots decompressione menu artificiale, internu ùn serà micca troppu pressione di travagliu è cunflitti, migliurà l'unità interna è a coesione di a cumpagnia.
2. Aiutà i robots facenu l'operazione più sicura
2.1.Perchè e lege di u travagliu cuntinueghjanu à esse sane è strette, l'usu di robots ùn anu più u risicu di ferite accidentale à l'impiegati.
2.2.Meno cuntattu umanu cù u pruduttu, evitendu brusgià di l'impiegati per u surriscaldamentu di u pruduttu.
2.3.Ùn ci hè bisognu di utilizà e mani per entra in u muffa per piglià i prudutti, evitendu i periculi di sicurezza causati da questu.
2.4.L'urdinatore robot hè dotatu di prutezzione di u muffa, u pruduttu in u muffa ùn cascà micca automaticamente l'allarme, ùn dannu micca u muffa.

3. Aiutà i robots ponu migliurà a qualità di u produttu
3.1.Se a macchina di formatura per a liberazione automatica di u muffa, quandu hè cascata, u pruduttu serà graffiatu, macchiatu d'oliu è pruduce prudutti difettu.
3.2.Se una persona piglia u pruduttu, ci sò quattru prublemi.
Ci hè una pussibilità chì a manu scratch u pruduttu.
Ci hè una pussibilità chì e mani ùn sò micca prudutti puliti è brutti.
Sì parechje cavità sò mancati è sfracicà u moldu.
A causa di a fatigue di u persunale, affetta u tempu di u ciculu è riduce l'efficienza di a produzzione.
3.3.Usendu cinturione conveyor cù robot, u persunale di pruduzzione è imballaggio pò cuncentrazione nantu à a qualità, è ùn sarà micca distrattu da piglià prudutti o troppu vicinu à a macchina di stampaggio iniezione, troppu caldu è affettanu u travagliu, riducendu cusì l'efficienza di a produzzione.
3.4.U persunale di piglià u tempu di u produttu ùn hè micca fissu, pruvucarà u shrinkage di u produttu, cambia a forma (tubu di materiale si hè troppu coccu, bisognu di re-iniezione causata da i rifiuti di materie prime, u prezzu altu attuale di materie prime), u robot piglia u tempu fissu. per assicurà a qualità di u produttu.
3.5.U persunale hà bisognu à chjude a porta di salvezza prima per piglià u pruduttu, chì pruvucarà l'accortamentu di a vita di a machina di molding o danni, affettendu a produzzione.L'usu di robots pò assicurà a qualità di l'iniezione è allargà a vita di a macchina di stampa.
4. Aiutà i robots ponu migliurà l'efficienza di a produzzione
4.1.Pò cuntrullà a stabilità di a macchina per cuntrullà a qualità di u pruduttu, assicurà u tempu di consegna di u cliente, mantene a bona vuluntà di l'impresa è migliurà a cumpetitività di l'impresa.
4.2.U persunale di piglià u pruduttu ùn hè micca fissu, u cancellu di salvezza hè lentu per apre è lento per chjude l'impattu hè grande.In più, a ghjente hè inerte, emutivu, facilmente fatigue di notte, discomfort mentale, più di e cose cum'è l'acqua potabile, andendu in u bagnu, etc., hè stimatu chì l'efficienza di a produzzione di 24 ore hè solu 70%.U robot pò opera senza interruzzione.
4.3.A ricuperazione di u costu d'investimentu hè rapida, per i prudutti chì fate, pudete ricuperà u costu d'investimentu in menu di sei mesi.
4.4.L'usu di robots pò fà chì l'automatizazione di a produzzione sana pò migliurà l'imaghjini di a cumpagnia, l'usu di i robots per riduce l'usu di u persunale è rende u situ faciule da gestisce in modu per migliurà a cumpetitività di a cumpagnia.
4.5.Se l'eliminazione manuale di i prudutti hè di circa 1000 moldi à ghjornu, l'usu di robots pò esse aumentatu da circa 500 moldi, vale à dì, l'usu di robots hè di circa 1500 moldi à ghjornu.Se a macchina di formatura in a fabbrica di u cliente hè a rimozione automatica di u muffa, qualchì volta u pruduttu deve esse espulsu 2-3 volte, chì affetterà l'efficienza di a produzzione, è u pruduttu serà abbandunatu, chì pruvucarà graffii, macchie d'oliu è muffa di pressione. , etc., risultatu in i prudutti difettu.
4.6.Se l'intera macchina di stampaggio usa robot, ogni macchina di formatura pò salvà 1/3 o 1/2 di travagliu per l'ispezione di qualità è imballaggio, etc.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2021