Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò i vantaghji è i disadvantages di u manipulatore di tipu truss?

Ci sò trè cumpunentiManipulatore di tipu truss: corpu principale, sistema di guida è sistema di cuntrollu.Puderà rializà a carica è u scaricamentu, a rotazione di u travagliu, a sequenza di a rotazione di u travagliu, etc. è integra a tecnulugia di trasfurmazioni, chì a so funzione principale hè di rende a fabricazione di macchine utensili libera da u travagliu manuale è realizà una automatizazione cumpleta!
A parte principale generalmente adopta una struttura di gantry, custituita da traversa Y-direzionale è guida di guida, slider Z-direzionale, slider croce, colonna, piastra di cunnessione di transizione è basa, etc. U muvimentu lineale in a direzzione Z hè tutta guidata da servomotore AC. à traversu l'attrezzi vermi.
U muvimentu lineale in a direzzione Z hè guidatu da un servomotore AC attraversu un riduttore di ingranaggi a vite senza fine, chì guida l'ingranaggio per rotolare cù u rack fissu nantu à u fasciu trasversale in direzzione Y, è u ram in direzzione Z guida e parti in muvimentu longu u rail di guida.
Per mezu di a spiegazione sopra di a cumpusizioni di uManipulatore di tipu trussduvete avè una cunniscenza generale, nantu à i vantaghji è i disadvantages di u manipulatore di tipu truss chì vulete sapè di più?
Dopu, vi purteraghju à capisce inseme.

I vantaghji di u manipulatore di tipu truss.
U manipulatore di carica è scaricamentu di truss hè situatu nantu à l'elevazione laterale di a machina strumentu, chì copre una piccula zona è hè cunvenutu per a cumissioni è u mantenimentu di a macchina.Inoltre, u manipulatore di carica è scaricamentu di tipu truss hè pocu costu, chì hà i vantaghji di u rendiment di u costu altu è u rendiment di u costu.
Svantaghji di u manipulatore di tipu truss.
L'altezza è a lunghezza di u manipulatore di u tipu di truss, è ancu a corsa in muvimentu di u manipulatore, sò generalmente persunalizate secondu a larghezza è l'altezza di a macchina è e dimensioni strutturali di a macchina.Questa funzione di u manipulatore di u tipu di truss determina chì pò esse aduprata solu per un tipu di machina strumentu o per macchine utensili di dimensione è struttura simili.U più grande svantaghju di u manipulatore di tipu truss hè a so poca versatilità.


Tempu di post: 15-10-2021