Benvenuti à i nostri siti web!

Manipulatore di truss prima è dopu l'usu di e cose chì necessitanu attenzione

L'usu dimanipulatore di trusshè sempre più diffusa, unicu in u prucessu di usu vi scontru stu o quellu prublema, causari qualchi pèrdite innecessarii à l 'impresa, in ordine per riduce u rateu di fallimentu di u manipulator truss, accantu à sparte u manipulator truss prima è dopu à l 'usu di materia bisognu d'attenzione.
Precauzioni Prima di fà sta operazione
Prima di u funziunamentu di umanipulatore di trussper verificà chì a direzzione di u mutore hè coherente, per apre l'alimentazione è per verificà o cunfirmà chì tutti i pezzi di travagliu sò stati rinfurzati, per ùn avè micca causatu u slip di u travagliu o a cunfigurazione libera in u prucessu di funziunamentu, è per verificà s'ellu hè ci hè acqua o oliu in a casella di cuntrollu elettricu per evità l'operazione di linea.
Precauzioni durante u funziunamentu
In u prucessu di u travagliu di u manipulatore di truss, l'utilizatori devenu attentu à ùn stende micca e so mani o dite in u spaziu di u muru meccanicu, per ùn esse micca clamp o sfracicà o ancu pruvucà accidenti più serii, nè pò stende in u muru meccanicu. cima di u muru miccanicu o a parti suprana di l'accessori è ùn deve micca scuzzulate u bracciu meccanicu in u prucessu di funziunamentu per evità danni o fallimenti.
Precauzioni dopu l'operazione
Manipulatore di trussin a fine di l'operazione di travagliu, ci vole ancu attentu à l'ispezione pertinenti è u travagliu di mantenimentu.Manipulatore in u statu di ùn travaglià o ferma temporaneamente, per restaurà l'interruttore di frenu à a pusizione originale, è u bracciu meccanicu per fermà in a pusizione idle, per evità u manipulatore affettatu da a forza esterna è hà causatu rotazione aleatoria è ferita à u l'equipaggiu dannatu u persunale.

U cuntenutu sopra spera di esse utile à tutti.
Jiangyin Tongli Industrial Co., Ltd.hè una impresa di fabricazione muderna specializata in a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione, a vendita è u serviziu di l'automatizazione di l'equipaggiu di almacenamento è manipulazione.


Tempu di posta: 12-novembre-2021