Benvenuti à i nostri siti web!

Notes nantu à l'usu di Soluzioni di Manipulazione di Materiali

1.Failure prima e poi debugging
Per a debugging è a coesistenza di difetti di l'equipaggiu elettricu, deve prima risolve i prublemi è dopu debug, u debugging deve esse realizatu sottu a cundizione normale di cablaggio elettricu.
2.Prima fora è poi dentru
Deve prima verificà a superficia di l'equipaggiu per i cracks evidenti, i difetti, per capiscenu a so storia di mantenimentu, anni di usu, etc., è dopu l'ispezione interna di a macchina.Prima di demolition deve escludiri i fattori di colpa circundante, per determinà u difettu di a macchina prima di demolition, altrimenti, demolition cecu, pò riparà l'equipaggiu di più è più male, causannu perdite inutili.
3.Parte meccanica prima è poi parti elettriche
Solu dopu chì e parti meccaniche sò determinate per esse senza difetti, allora l'aspetti elettrici di l'ispezione.Verificate u fallimentu circuit, vi duvite aduprà u strumentu dittizzioni à truvà u situ curpa, à cunfirmà chì ùn fallimentu cuntattu poviru, e poi vista mirati di a linea è funziunamentu miccanicu di u rapportu à evitari misjudgment.
4.Replacement di parti elettriche, prima periferica è dopu internu
Ùn affrettate micca à rimpiazzà e parti elettriche dannighjate di u robot truss prima, è dopu cunzidira à rimpiazzà e parti elettriche dannighjate quandu cunfirmà chì u circuitu di l'equipaggiu perifericu hè normale.
5.Daily mantenimentu, DC prima è poi AC
Quandu si inspecciona, duvete verificà prima u puntu di travagliu staticu di u circuitu DC, è dopu verificate u puntu di travagliu dinamicu di u circuitu AC.
6.Failure, prima bocca e poi e mani per truss difettu di carica è scaricamentu di l'equipaggiu ilettricu, micca e mani d'urgenza, deve prima dumandà u difettu prima è dopu è u fenomenu di difettu.Per l'equipaggiu arrugginitu, deve ancu esse familiarizatu cù u principiu di u circuitu è ​​e caratteristiche strutturali prima, rispettà e regule currispundenti.Prima di disassembly, esse cumplettamente familiarizatu
Prima di disassembly, esse cumplettamente familiarizati cù a funzione, u locu, a cunnessione di ogni cumpunente elettricu è a relazione cù l'altri apparecchi in a vicinanza, è in l'absenza di un diagramma di assemblea, disegnu un sketch mentre u disassemblamentu è marcatu.
7.Static prima è poi dinamica
Quandu uSoluzioni per a manipulazione di materialeùn hè micca energizata, ghjudicà i buttoni di l'equipaggiu elettricu, i contactors, i relays termichi è i fusibili in modu di determinà induve si trova a culpa.Accendete a prova, ascolta u so sonu, misurà i paràmetri, determina u difettu, è infine riparà.Per esempiu, quandu u mutore hè fora di fasa, se a misurazione di u valore di a tensione trifase ùn pò esse discernita, duvete sente u so sonu è misurà a tensione di ogni fasa separatamente per determinà quale fase hè difettu.
8.Maintenance, prima pulita è poi riparà
Per l'equipaggiu elettricu assai contaminatu, prima pulite i so buttoni, i punti di junction, i punti di cuntattu, è verificate se e chjave di cuntrollu esternu sò fora di ordine.Parechji fallimenti sò causati da un bloccu di polvera brutta è cunduttiva, una volta chì u fallimentu pulitu serà spessu eliminatu.
9.First alimentazione dopu à l'apparecchi ogni ghjornu truss loading è unloading power supply parti di u tassu di fallimentu in l'equipaggiu fallimentu tutale hà cuntatu per una proporzione alta, cusì u primu fornimentu di energia di rivisione pò spessu ottene duie volte u risultatu cù a mità di u sforzu

https://www.tlmanipulator.com/products/

Tempu di Postu: 17-Mar-2022