Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu mantene u robot regularmente?

Umanipulatore assistituhè un tipu di macchina chì pò salvà u travagliu è e risorse materiali è pò migliurà l'efficienza di l'industria industriale in l'ultimi anni.Tuttavia, a priscinniri di ogni machina, solu mantenimentu regulare per allargà a vita di serviziu, è pò evità fallimentu meccanicu è accidenti, cusì cumu avete bisognu di verificà regularmente?
Situazione generale di allentamentu di bulloni è noci per lunghi periodi di impattu intensu à alta velocità, viti è noci di slack hè u mutivu principale per u fallimentu di u robot.Jiangyin Tongli Industrial Co., Ltd.verificarà u prugettu hè riassuntu cum'è seguita.

1. Stringhje i bulloni di muntatura di ogni interruttore di limitu per sopra è falà, davanti è daretu, viaghju è pruduttu.
2. Cunfirmà i bulloni di stallazione di u cabinet di cuntrollu pneumatica di u corpu caminari.
3. Ogni stopper, u loosening è tightening di u dispusitivu frenu.
4. I parti friction di l 'oliu, aghjustate regularmente grassu lubricating, ciclu di mantenimentu, per piacè riferite à a tavola di ciclu di ispezzione periodica.
5. Guide rails, caminu, cuscinetti è altre pulizia di terra superficia, per via di a croce in è cruciate, su è falà, linea di linea frontale è posteriore è marche di usura di a superficia di rail, oliu, polvera è accumulazione di debris affettanu u normale è funziunamentu efficace di machini.
6. Necessità di pulizia regulare è mantenimentu.Se ci sò cicatrici nantu à a superficia di a guida di guida dopu l'impattu, per piacè rimpiazzà a nova guida di guida in tempu.
7. Inspection di ogni asse di catina di trascinamentu è soffiu per cunfirmà chì ùn ci hè micca attritu cù altre parti durante u funziunamentu è senza invechjamentu è danni durante l'ispezione visuale.
8. U tubu di l'aria per u piping hè rottu è rimpiazzatu, u tubu di l'aria hè brusgiatu è invechjatu, chì porta à a pressione di l'aria anormali (flussu d'aria).Se ci hè una fuga d'aria da ogni articulazione o tubu di l'aria, per piacè rimpiazzà in u tempu.
9. A causa di l'usu longu, l'accumulazione inevitabbile di l'umidità in l'aria, a necessità di fà un trattamentu di drenaje regulare, mentre chì inspeccione visualmente u valore di pressione di l'aire hè normale è stabile.
10. Funzionamentu scatula buttone stop emergenza è a cunferma di a surgente aria tutali.
Jiangyin Tongli Industrial Co., Ltd.cum'è pruduttori di robot booster prufessiunali, chjamate l'utilizatori, per a so propria salvezza è a vita di serviziu di a macchina, deve esse verificatu regularmente, pudete seguità l'ordine di ispezione cum'è sopra, cum'è scontru più ùn capisce micca u prublema pò sempre cuntatta ci!


Tempu di Postu: Nov-04-2021