Benvenuti à i nostri siti web!

Applicazioni cumuni di manipulatori di truss

In l'applicazioni industriali,manipulatori di trusssò capaci di manighjà l'uggetti è di manipulà arnesi per fà diverse operazioni.U manipulatore Truss hà caratteristiche cum'è u cuntrollu automaticu, a prugrammazione ripetibile, a multifunzione, a multi-gradu di libertà, a relazione spaziale d'angolo rectu trà gradi di libertà di muvimentu, è parechje applicazioni.
U manipulatore di truss hè un dispositivu meccanicu automaticu fissatu in forma di truss per fà operazioni in imitazione di diversi movimenti realizati da e mani umane.
Siccomu u materiale, a dimensione, a qualità è a durezza di a pezza di travagliu o di e merchenzie per esse trasportate sò diverse, ognunumanipulatorehè diversu è ùn ci hè micca specificazione fissa.U bracciu di u manipulatore, u metudu di clamping, deve esse cuncepitu secondu a forma, a struttura è u metudu di clamping fixing machine tool fixing di a pezza da trasmette.
I manipulatori di Truss sò generalmente divisi in i seguenti 3 categurie.
1.Gantry tipu manipulator
Manipulatore di tipu Gantry, vale à dì cù un slide à u fondu è tuttu u truss pò esse spustatu.
2. Manipulatore di truss cross-type
U manipulatore di truss di tippu croce pò spustà in l'assi X è Z.

3. Manipulatore I-joist
U manipulatore I-joist pò spustà in l'assi X, l'assi Y è l'assi Z, è tuttu hè in l'assi I.
Applicazione di u manipulatore di truss
Manipulatore di trusshà e caratteristiche di alta affidabilità, alta forza, bona rigidità, è libertà è flessibilità.Hè soprattuttu adattatu per u funziunamentu flexible di multi-specie è di altu voluminu.Ghjoca un rolu assai impurtante in stabilizà è migliurà a qualità di u produttu, aumentendu a produtividade di u travagliu è migliurà e cundizioni di u travagliu.
Hè largamente utilizatu in e linee di produzzione di hardware è sanitarie, machini di ingegneria, apparecchi elettronici, trasporti, industria militare, medica, aerospaziale, marina è custruzzione navale è assai altri campi.
L'usu di u manipulatore di truss hè cumunimenti utilizatu in a manipulazione, a paletizazione, u almacenamentu in / out, a carica è a scaricazione, a carica è a scaricamentu di u fornu è altre cundizioni di travagliu.
I manipulators truss pruduciutu da Jiangyin Tongli Industrial Co., Ltd sò usati in l'assemblea di u produttu è u trasportu, è sò ancu largamente usati in i sistemi di trasportu di altre industrii è siti di travagliu senza equipaggiu.Sè avete bisognu, per piacè cuntattateci!


Tempu di Postu: Mar-04-2022