Benvenuti à i nostri siti web!

Equilibrà e prucedure di funziunamentu di sicurezza di gru

U principiu digru d'equilibriu
U principiu di "balance crane" hè novu.U pesu pesante appesu à u ganciu di a gru di equilibriu, tenutu a manu, pò muvimenti à vuluntà in u pianu è à l'internu di l'altezza di elevazione, è l'interruttore di u buttone elettricu per tirare l'elevatore hè stallatu à u ganciu per fà u pesu pesante. u mutore è a trasmissione.

L'operatore tene u colgante cù una manu, è manipule u colgante per alzà, rotà è move cum'è ellu piace, cum'è una manu allargata, chì hè liberamente utilizata.Di sicuru, ci hè sempre un pocu di forza in a manu, chì hè purtatu da a teoria è a cunsistenza incompleta attuale.Per esempiu, u prucessu, l'errore di stallazione, l'esistenza attuale di deformazione è u sediu prufonda deve esse è cetara.

Operabilità di a gru di bilanciu
Ugru d'equilibriuhè principarmenti cumpostu di colonna, cornice di testa, bracciu è parte di trasmissione, cù struttura compatta è bella forma.
Balancing gru cù u so "equilibriu di gravità" rende u muvimentu liscia, funziunamentu di salvezza di u travagliu, sèmplice è soprattuttu adattatu per avè manighjà friquenti, assemblea di u prucessu post, pò riduce assai intensità di travagliu, migliurà efficienza.
A gru di counterbalance hà a funzione di a rottura di l'aria è a prutezzione di misoperation.Quandu a surgente principale di alimentazione d'aria hè tagliata, u dispusitivu autobloccante travaglia in modu chì a gru di contrapesu ùn cascà micca di colpu.
Ugru d'equilibriurende l'assemblea comoda è rapida, u posizionamentu hè precisu, u materiale hè in u spaziu tridimensionale suspesu in a corsa nominale, è u materiale pò esse rotatu in sopra è in giù, a manca è a diritta manualmente.
Tutti i buttoni di cuntrollu sò cuncentrati nantu à u manicu di cuntrollu, è u manicu di u funziunamentu hè integratu cù u materiale di u travagliu attraversu l'attrezzatura.Allora, finu à chì move u manicu, u materiale di u travagliu pò spustà cun ellu.


Tempu di Postu: Feb-23-2022