Benvenuti à i nostri siti web!

Storia di u sviluppu di i manipulatori industriali

Cù u prugressu cuntinuu di e tecnulugie, a più grande differenza trà ebracci manipulatori industrialiè e braccia umane sò a flessibilità è a resistenza. Vale à dì, u più grande vantaghju di u manipulatore hè chì pò fà u listessu muvimentu ripetutamente in circustanze nurmali senza esse stancu! Cum'è un equipaggiu di pruduzzione automatica d'alta tecnulugia sviluppatu in l'ultimi decennii, u manipulatore pò funziunà cù precisione in diversi ambienti. I manipulatori industriali ponu esse divisi in manipulatori idraulici, pneumatici, elettrici è meccanichi secondu u metudu di trasmissione.

Basatu annantu à l'emergenza precoce di i robot antichi, a ricerca di i manipulatori hà cuminciatu à a mità di u XXu seculu. Cù u sviluppu di l'urdinatori è di a tecnulugia di l'automatizazione, in particulare dapoi l'introduzione di u primu urdinatore elettronicu digitale in u 1946, l'urdinatori anu fattu progressi stupenti versu l'alta velocità, l'alta capacità è u prezzu bassu. À u listessu tempu, u bisognu urgente di pruduzzione di massa hà purtatu à u prugressu di a tecnulugia di l'automatizazione, chì à u so tornu hà messu e basi per u sviluppu di i manipulatori.

A ricerca in a tecnulugia di l'energia nucleare hà necessitatu certe macchine per rimpiazzà e persone in a manipulazione di materiali radioattivi. In questu cuntestu, i Stati Uniti anu sviluppatu un manipulatore telecomandatu in u 1947 è un manipulatore meccanicu maestru-schiavu in u 1948.

U cuncettu dimanipulatore industrialehè statu prupostu è brevettatu per a prima volta da Devol in u 1954. U puntu principale di u brevettu hè di cuntrullà l'articuli di u manipulatore cù l'aiutu di a tecnulugia servo, è aduprà e mani umane per insignà à u manipulatore à muoversi, è u manipulatore pò realizà a registrazione è a ripruduzzione di i muvimenti.

U primu robot di rivettatura hè statu sviluppatu da United Controls in u 1958. I primi mudelli pratichi di prudutti robotichi (per l'insignamentu di a ripruduzzione) sò stati u "VERSTRAN" introduttu da AMF in u 1962 è u "UNIMATE" introduttu da UNIMATION. Quessi robot industriali sò custituiti principalmente da mani è braccia simili à l'omu, chì ponu rimpiazzà u travagliu umanu pesante per ottene a meccanizazione è l'automatizazione di a pruduzzione, ponu operà in ambienti periculosi per prutege a sicurezza persunale, è sò dunque largamente aduprati in i settori di a fabricazione meccanica, a metallurgia, l'elettronica, l'industria ligera è l'energia atomica.

I manipulatori industriali sò dispusitivi di manipulazione automatica chì ponu imità alcune di e funzioni di e mani è di e braccia umane, è piglià è purtà oggetti o manipulà strumenti secondu una prucedura fissa. Per ogni altra infurmazione nantu à i manipulatori industriali, basta à cuntattàTongli.


Data di publicazione: 19 d'aostu 2022