L'usu di manipulatori pneumatichi hè diventatu sempre più diffusu, ma sapete quali sò i so cumpunenti ? Sapete quali sò i so roli ? Quì sottu, Tongli esplorerà stu robot industriale cun voi.
Struttura di e parte di u manipulatore pneumaticu
U robot industriale hè custituitu da una basa, una colonna, cumpunenti di cilindru, un frenu, un serbatoiu di almacenamentu, un certu numeru di articulazioni rotanti, una maniglia di funziunamentu è un dispositivu di fissaggio, ecc. Hè unu di i pezzi più cumuni di i robot manipulatori oghje ghjornu. U manipulatore hè capace di spustassi è di girà à vuluntà in u so campu d'attività, è generalmente ci riferemu à l'articulazioni mobili cum'è gradi di libertà.
1. A basa: Assicura chì u robot industriale ùn si move micca quandu trasporta oggetti pesanti, è chì pò trasportà oggetti grandi è chjuchi in modu assai stabile. In fondu, ùn si impicca nè casca, hè assai solidu.
2. Culonna: L'attrezzatura generalmente usa una colonna rigida, chì hà un bon supportu. Ancu s'è u pesu di l'ughjettu hè pisante, ùn serà micca scuzzulatu quandu hè manipulatu.
3. Cilindru: Ghjoca principalmente u rolu di equilibrà u pesu di a maschera, chì pò fà chì l'uggetti pesanti sianu faciuli da trasportà è risparmià travagliu.
4. Cumponenti: U manipulatore pneumaticu porta spessu oggetti grossi è si basa principalmente nantu à i cumpunenti per assicurà a qualità di u pruduttu durante u trasportu.
5. Freni: Per assicurà chì e parte ùn funzionanu micca quandu i robot manipulatori smettenu di travaglià.
6. Serbatu di almacenamentu d'aria: Adupratu cum'è fonte d'aria di salvezza.
Ucumpunentidi pneumaticumanipulatore
- Cumponenti: I manipulatori industriali implicanu cumpunenti pneumatici cum'è cilindri oscillanti, cilindri duplex, cilindri à penna è cumpunenti di trasfurmazione di fonte d'aria.
- L'unità di gestione di a fonte d'aria: Cumposta da un filtru di regulazione di pressione, un interruttore d'entrata d'aria è un gomitu. A fonte d'aria hè furnita da un compressore d'aria, cù una gamma di pressione da 0,6 à 1,0 MPa, è una pressione di uscita da 0 à 0,8 MPa, chì pò esse aghjustata. L'aria compressa in uscita hè mandata à ogni unità di travagliu.
- Cilindru à penna: U materiale hè mandatu à a pusizione currispundente da u muvimentu alternativu di u cilindru. Sè a direzzione di l'aria entrante è in uscita cambia, a direzzione di u muvimentu di u cilindru cambierà ancu. L'interruttori magnetichi da i dui lati di u cilindru sò principalmente aduprati per seguità se u cilindru s'hè mossu à a pusizione specificata.
- Valvula solenoidale à doppia bobina: Principalmente per cuntrullà u cilindru in entrata è in uscita da l'aria, per ottene u muvimentu di espansione è di cuntrazione di u cilindru. Attenti à l'indicazione rossa di e luci pusitive è negative, se i terminali pusitivi è negativi sò invertiti, pò ancu funziunà, ma l'indicazione hè in u statu chjusu.
- Valvula solenoidale à bobina unica: Cuntrolla u cilindru di u muvimentu in una sola direzzione, per ottene u muvimentu di espansione è cuntrazione. A differenza cù a valvula solenoidale à doppia bobina hè chì a pusizione iniziale di a valvula solenoidale à doppia bobina ùn hè micca fissa è pò cuntrullà duie pusizioni à vuluntà, mentre chì a pusizione iniziale di a valvula solenoidale à bobina unica hè fissa è pò cuntrullà solu una di e direzzioni.
Sensori principalidi pneumaticumanipulatore
U robot industriale rileva u so propiu statu, cum'è a velocità, a pusizione è l'accelerazione, per mezu di i sensori interni di u perceptron, chì à u so tornu interagiscenu cù l'infurmazioni ambientali, cum'è a distanza, a temperatura è a pressione, chì sò rilevate da sensori esterni. In u passu prossimu, a modalità ambientale currispundente hè selezziunata da u controller per indirizzà u robot à compie u compitu. I sensori utilizati in i robot manipulatori sò principalmente i seguenti.
1. Sensori fotoelettrici
Principiu: A luce di rilevazione da l'emettitore hè irradiata à l'ughjettu da misurà è dopu si verifica una emissione diffusa, dopu chì u ricevitore riceve una luce riflessa abbastanza forte, l'interruttore fotoelettricu cumencia à agisce.
- Interruttore di prossimità induttivu
Principiu: L'interruttore di prossimità induttivu hà un oscillatore in l'internu chì genera un campu magneticu alternatu. Quandu a distanza d'induzione righjunghje un certu intervallu, e currenti parassite saranu generate in u bersagliu metallicu, indebulendu cusì a forza d'oscillazione. L'oscillazione di l'oscillatore è u cambiamentu di vibrazione d'arrestu sò trattati da u circuitu amplificatore daretu è infine cunvertiti in un segnale di commutazione.
- Rilevazione di u pistone di u cilindru in u locu ---- interruttore magneticu
Principiu: Dopu chì u pistone di u cilindru cù l'anellu magneticu si move in a pusizione specificata, i dui pezzi metallichi in l'interruttore magneticu si chjudenu sottu l'azione di u campu magneticu è attivanu u signale.
TU principiu di funziunamentu di u manipulatore pneumaticu
U robot industriale hè cumpostu principalmente da l'esecuzione di u sistema di cuntrollu, u sistema di trasmissione, l'attuatore è u sistema di rilevazione di pusizione. Sottu u cuntrollu di u prugramma PLC, l'attuatore si move per mezu di a trasmissione pneumatica.
L'infurmazione di u sistema di cuntrollu trasmette u cumandamentu à l'attuatore, seguita urobot manipulatoriazzione è emetterà immediatamente un allarme se si verifica un errore o un difettu in l'azzione.
A pusizione attuale di l'attuatore hè trasmessa à u sistema di cuntrollu utilizendu u dispusitivu di rilevazione di pusizione, chì infine move l'attuatore à a pusizione specificata cù un certu gradu di precisione.
Cunniscenze supplementari
L'aria compressa aduprata in a trasmissione pneumatica di urobot industrialecuntene principalmente umidità, chì, quandu hè aduprata direttamente, puderia dannà e prestazioni di u cilindru è corrode a pezza. Per caccià l'umidità da l'aria compressa, deve esse installatu un dispositivu di separazione di l'acqua. Sceglite aria compressa chì hè menu di 6 kg/cm2, aduprate una valvula di riduzione di pressione per regulà a pressione di u gas, è assicuratevi chì l'accumulatore abbia abbastanza gas à portata di manu. Per assicurassi chì a pressione ùn cala micca mentre u gas hè adupratu da u serbatu di carburante. A velocità di u robot pneumaticu rallenterà è u so muvimentu serà fora sintonia per via di a bassa pressione di u gas. Dunque, hè necessariu un relè di pressione nantu à u circuitu di l'aria, quandu a pressione di l'aria hè più bassa di a pressione specificata, u circuitu hè rottu è u travagliu si ferma chì pò prutege umanipulatore pneumaticubè.
Data di publicazione: 16 di nuvembre di u 2022
