I bracci equilibratori (o bracci manipulatori equilibrati) sò macchine cù un bracciu manipulatore rigidu cuncepitu per alzà carichi grandi è pesanti. Sò alimentati pneumaticamente è azionati manualmente, chì permettenu azzioni fluide è precise per a manuvra di i cumpunenti. Stu sistema richiede pocu sforzu è si sente senza pesu per l'operatore, chì li permette di alzà è manuvrà carichi ingombranti cù un travagliu minimu.
A capacità di i bracci di equilibrazione di spustà i cumpunenti fora di u so centru di massa crea un cuntrollu ottimale di u caricu, indipendentemente da a so dimensione o pesu. U manipulatore piglia a tensione di u caricu da l'operatore è pò furnisce una presa è un muvimentu precisi per alzà, abbassà è trasportà i cumpunenti precisamente induve vulete.
I bracci di equilibratura anu una vasta gamma di applicazioni in tutti i settori è ponu esse furniti cum'è un dispositivu di sollevamentu solu, o cum'è parte di una suluzione chiavi in manu cù una pinza fatta su misura per permette rotazioni è manovre più cumplesse.