Principiu di funziunamentu
Cuntrollu di seguitu: Quandu l'operatore spinge delicatamente a pezza, u sensore ricunnosce l'intenzione di l'azione, è u mutore amplifica sincronamente a spinta (u rapportu di putenza hè regulabile, cum'è 1: 5 à 1: 10).
Modu di gravità zero: U pesu di u robot hè equilibratu da u mutore, è l'operatore hà solu bisognu di superà a forza inerziale.
Memoria di pusizione: Certi mudelli supportanu l'insignamentu di traiettoria, è i percorsi fissi ponu esse eseguiti ripetutamente.
Caratteristiche eccezziunali
Risparmiu di travagliu è efficienza: L'operatore hà bisognu solu di 1-5% di a forza per purtà oggetti pesanti (cum'è una pezza di 100 kg hà bisognu solu di 5 kg di spinta).
Flessibile è precisu: Supporta a messa a puntu fine à livellu millimetricu, adatta per l'assemblea, l'allineamentu è altre operazioni fini.
Collaborazione trà l'omu è a macchina: Nisuna recinzione di sicurezza hè necessaria, è pò cooperà direttamente cù u travagliu manuale (in cunfurmità cù e norme ISO 10218).
Cunsumu energeticu bassu: In paragone cù i robot cumpletamente automatichi, u cunsumu energeticu hè riduttu di più di u 60%.
Scenarii d'applicazione tipici
Linea di montaggio di automobili: installazione di pannelli di strumenti, gestione di porte, posizionamento di pacchi batteria.
Fabricazione elettronica: manipolazione di pannelli LCD, assemblaggio di cumpunenti di precisione.
Logistica medica: pallettizazione di scatule di medicinali, trasferimentu di apparecchi chirurgichi.
Trasfurmazione alimentaria: classificazione di scatule d'imballaggio, alimentazione di linee di pruduzzione.