U prucessu seguita tipicamente un ciclu di quattru tappe:
Alimentazione:I cartoni ghjunghjenu per via di un trasportatore. Sensori o sistemi di visione rilevenu a pusizione è l'orientazione di a scatula.
Sceglie:U bracciu roboticu si moveUtensili di fine bracciu (EOAT)à a scatula. Sicondu u disignu, pò sceglie una scatula à a volta o una fila / stratu sanu.
Locu:U robot gira è pusiziona a scatula nantu à u pallet secondu una "ricetta" (un mudellu di software cuncipitu per a stabilità).
Gestione di i pallet:Una volta chì una paletta hè piena, hè spostata (manualmente o via trasportatore) versu una macchina per imballà in film estensibile, è una nova paletta viota hè piazzata in a cellula.
A "manu" di u robot hè a parte più critica di un sistema di cartone. I tipi cumuni includenu:
Pinze à vuoto:Aduprate l'aspirazione per alzà e scatule da cima. Ideale per cartoni sigillati è diverse dimensioni.
Pinze à morsetto:Stringhje i lati di a scatula. Ideale per vassoi pesanti o aperti induve l'aspirazione puderia fallu.
Pinze à forcella/sottoporta:Fate scorrere i denti sottu à a scatula. Adupratu per carichi assai pesanti o imballaggi instabili.
Risicu di ferite riduttu:Elimina i Disordini Musculoscheletrici (DMS) causati da sollevamenti è torsioni ripetitivi.
Pile di densità più alta:I robot piazzanu e scatule cù una precisione millimetrica, creendu pallet più stabili chì sò menu propensi à ribaltassi durante u trasportu.
Cunsistenza 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7:À u cuntrariu di l'operatori umani, i robot mantenenu u listessu tempu di ciclu à 3:00 AM cum'è à 10:00 AM.
Scalabilità:U software mudernu "senza codice" permette à u persunale di u pianu di cambià i mudelli di impilamentu in minuti senza avè bisognu di un ingegnere roboticu.