1. Assemblea Generale (AG): U "Matrimoniu" è a Bottega di Finiture
Hè quì chì i manipulatori sò più visibili, postu chì aiutanu i travagliadori à installà moduli pesanti, delicati o di forma goffa in u quadru di u veiculu.
- Installazione di a cabina di pilotaggio/cruscottu: Unu di i travaglii i più cumplessi. I manipulatori utilizanu bracci telescopici per ghjunghje à traversu u quadru di a porta, permettendu à un solu operatore di "flotà" un cruscottu di 60 kg in u so postu è allineallu cù una precisione millimetrica.
- Matrimoniu trà Porte è Vetri: I manipulatori à aspirazione à vuoto gestiscenu i parabrezza è i tetti apribili panoramici. In u 2026, questi sò spessu dotati di Allineamentu Assistitu da Visione, induve i sensori rilevenu u quadru di a finestra è "spinghjenu" u vetru in a pusizione perfetta per a sigillatura.
- Sistemi di Fluidi è Scaricu: I manipulatori cù bracci articulati si ghjunghjenu sottu à u veiculu per pusizziunà tubi di scaricu pesanti o serbatoi di carburante, mantenenduli fermi mentre l'operatore fissa i dispositivi di fissaggio.
2. Applicazioni specifiche per i veiculi elettrici:
- Manipolazione di batterie è motori elettrici Mentre l'industria si sposta versu i veiculi elettrici (VE), i manipulatori sò stati riprogettati per gestisce e sfide uniche di pesu è di sicurezza di i pacchi batterie.
- Integrazione di u pacchettu di batterie: Sollevà un pacchettu di batterie da 400 kg à 700 kg richiede Manipolatori Servo-Elettrici di alta capacità. Quessi furniscenu "tattile attivu" - se u pacchettu incontra un ostaculu, a maniglia vibra per avvisà l'operatore.
- Assemblaggio Cella-Pacchettu: E pinze spezializate cù ganasce senza danni gestiscenu cellule prismatiche o a sacchetto. Questi strumenti includenu spessu sensori di test integrati chì verificanu u statu elettricu di a cellula mentre hè spostata.
- Matrimoniu di l'eMotore: I manipulatori aiutanu à l'inserimentu d'alta precisione di u rotore in u statore, gestendu e forze magnetiche intense chì altrimenti renderebbenu periculosu l'assemblea manuale.
3. Carrozzeria in biancu: Manipolazione di pannelli è tetti
Mentre chì gran parte di l'officina BIW hè cumpletamente robotica, i manipulatori sò aduprati per u sottoassemblaggio offline è l'ispezione di qualità.
Posizionamentu di i pannelli di u tettu: I grandi manipulatori pneumatici permettenu à i travagliadori di vultà è di piazzà i pannelli di u tettu nantu à e maschere per a saldatura.
Strumenti Flessibili: Parechji manipulatori sò dotati di Effettori Finali à Cambiamentu Rapidu. Un travagliadore pò passà da una pinza magnetica (per pannelli d'acciaiu) à una pinza à vuoto (per aluminiu o fibra di carboniu) in pochi secondi per adattassi à linee di mudelli misti.
Precedente: Manipulatore di gestione di equilibratori di molle Dopu: Depalettizzatore di sacchi cù sistema di visione 3D